What Song Do You Currently Have Stuck in Your Head?

Smooth-Santana

1 Like

it is a good song

as for me

I dislike this song. It just gets under my skin…

Just this.

Saga of Tanya the Evil is exactly the same for me.

Anyways, today Cast No Shadow was stuck in my head. And I only know the main lyrics. Heh…

1 Like

roundabout intensifies

1 Like

This beauty:

Buckle Your Pants from Battleblock Theater, and Discord by the Living Tombstone.

2 Likes

EVERYTHING IS AWESOME!!!

1 Like
1 Like

not to be confused with the North American E-Sports team

'70s look rules! Those pants man :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

4 Likes

I discovered Scandroid the other day, this one’s gotta be my favorite of the album.

3 Likes

don’t even care that it’s a meme song i think it’s pretty catchy

3 Likes

I can’t help that every time I think of a military anthem or Nier in general. I hear this playing in the background.

1 Like

It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave. It will never leave.

3 Likes

ever since I began rewatching RWBY
I really enjoyed the Official Soundtrack

4 Likes